close

"口音係歷史文化地理嘅產物!笑人有口音其實好naive!好喇,第一堂真係跟個native學正音

點知第二堂 個老師病咗 臨急搵過個代課老師 係蒙古人! Well,嗰下我登一聲成個醒晒 語言用

嚟溝通架嘛 畀你講一口牛津口音英文又點話?如果個腦得堆草 咪仲得人笑"

節錄自物質生活p.55

真的有感而發

其實學英文 可以跟別溝通到就ok了吧

那麼多國家的人都有用英文

一定有不同口音

說一口標準英女皇英語當然會令人羨慕一下下

可是裡面人沒內容還是沒鳥用丫

不要看不起別人

以前我常常覺得日本人講英文好好笑

我現在老了長大了

就不會覺得好笑

自己英文有和別人一樣好嗎?

能運用在日常生活嗎?

可以自己去外國一切攪定嗎?(我意思用英語)

雖然我的願望很渺少 希望可以達到啦

arrow
arrow
    全站熱搜

    Joy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()